LOGO

Intră în lumea

Colegiului Național Mihai Eminescu Satu Mare

Povestea profesoarei Georgeta

Află mai multe

Povestea Ioanei

Află mai multe

Povestea echipei de exploratori

Află mai multe

O parte din sponsorizare se va duce către echipa Multitouchcnme a Colegiului Național Mihai Eminescu Satu Mare. Echipa a fost înființată în 2010 și este singulară în sistemul educațional românesc prin viziunea pe care se construiește demersul cercetării.


Echipa și-a formalizat viziunea în proiecte STEAM, cu scopul de a dezvolta elevilor și profesorilor abilități de secol XXI:

GÂNDIRE CRITICĂ
GÂNDIRE CREATIVĂ
GÂNDIRE COMPUTAȚIONALĂ
COLABORARE ȘI COMUNICARE

Lipsa resurselor împiedică însă participarea la competiții și includerea echipei în mediul cercetării științifice, motiv pentru care Narada și BIC au ales să finanțeze această alertă ca parte a campaniei Cumperi BIC, investim în educație.

Cumperi BIC, investim în educație.

Prin această donație, BIC și Narada, împreună cu toți consumatorii de produse de papetărie BIC, își propun să aducă o transformare semnificativă în comunitatea de elevi și profesori de la Satu Mare prin:

Dotarea laboratorului Green Tech Lab - Transdisciplinary Conception (echipamente necesare clubului de robotică, resurse proiecte STEAM, mobilier);

Susținerea performanței - acces la competiții;

Introducere în mediul academic de cercetare - publicarea primului ghid de bune practici în inovație, robotică, transdisciplinaritate.

Program de mentorat;

LOGO
LOGO

Narada a luat ființă în urmă cu mai bine de trei ani, când Andra Munteanu (co-fondatoare a organizației) a citit un studiu despre motivele abandonului școlar în rândul copiilor. Primele pe listă erau durerile de dinți și lipsa încălțărilor potrivite. Motive absurde într-o țară europeană, dar dureros de reale în comunitățile marginalizate și vulnerabile. Născută sub umbrela Romanian Business Leaders, Narada are viziunea de a construi o țară în care fiecare copil are acces la o educație de calitate, care să-l pregătească pentru succesul în viață și în carieră.

Cu o echipă multi-disciplinară de profesioniști care abordează problema cu soluții integrate, utilizând tehnologia și transferul de know-how, dar și experiența profesională, cu un mod de lucru tehnocrat și planificat, Narada își propune misiunea de a mobiliza comunitățile pentru a găsi soluții de transformare a sistemului educațional. Viziunea Narada este de a construi o țară în care fiecare copil are acces la o educație de calitate, care să-l pregătească pentru succesul în viață și în carieră.

Pe lângă activitatea sa comercială, BIC a evidențiat și angajamentul său față de responsabilitatea socială și dezvoltarea durabilă. Compania a fost implicată în diverse inițiative pentru a promova educația li accesul la instrumente de scriere în comunitățile defavorizate.

BIC continuă să investească în viitor prin inițiative precum Concursul BIC pentru Educație, care susțin dezvoltarea copiilor în toată lumea. Aceste eforturi reprezintă o parte esențială a misiunii de a sprijini educația și reflectă angajamentul nostru de a îmbunătăți mediul de învățare pentru elevi.